Sunday, August 31, 2008

325 詭異的聯想

可按下圖片放大!




這是一張零四年在北海道登山纜車上拍攝的照片,
住在彈丸般小的香港,
根本就不可能看到有這麼大面積的平房,
所以第一眼看到這個畫面,
就隨著意識的使喚拍攝下來。


面向著一大片平房的山丘上,
有一座被綠蔭林包圍的類宗教建築物,
總覺得有一點詭異,
晃眼間,想起了
這首歌

你,又會聯想到甚麼?



周杰倫的歌,一般都聽不清他在唱甚麼,
所以,
歌詞在這裡




圖片:攝於日本。北海道。Photoshop - shadow/highlight retouch.

6 comments:

Anonymous said...

無常哥哥:你係北海道邊度影嫁?

有冇去過扎幌澡岩山,佢雖然唔係太出名,但個夜景真係靚得驚人呀!

我在youtube揾到條片:http://www.youtube.com/watch?v=OhFBFvleYvg

坐纜車上去時,一下子突然有咁樣既萬家燈火出現在你面前,真係AMAZING!

野孩子 said...

TO: Sara妹妹

怎樣才可逃過妳的法眼?
這張是乘坐往澡岩山的登山途中拍的,
平房正是扎幌市。

本來計劃在那裡拍Magic Hour等日落的,
見慣了高樓大厦夜景的香港人,
又是另一番味道。

可是臨登山前下了一場大雨,
背著攝影器材,狼狽得很,
不過,總算沒白上山。

Anonymous said...

原來真係澡岩山!無常哥哥真識貨,下次有機會就乾脆夜晚上去呀,夜景一下子在你面前出現,真係好震撼!

同埋呢,我好似無同你講過,我好鍾意你既相呢!

其實攝影技巧這個東西我唔識分,但係比如下面蜻蜓果張唔係話有錢買部靚相機就可以影到出來呢,我都仲睇得出既,而最緊要係,我鍾意你睇依個世界既角度呀!

野孩子 said...

我o米就係上o左去睇夜景囉。XD

多謝妳一直以來捧場。

"我鍾意你睇依個世界既角度"
我好想知係o羊角度?

Samsara said...

這個問題嘛,一直都無細心諗過,只覺得你既相同其他人總是有d唔同的。

我諗,係因為你唔只會影靚人靚景,會關心貪苦老人,會影舊公屋貧民區,會影小朋友開心可愛一面,亦會影有d小朋友野蠻的一面...我諗反真係覺得你唔同,係你有次影荷花展呢...你都無影花...花殘都自有花殘既美態掛。

同埋,我都鍾意印象派呀!

野孩子 said...

原來如此。
我拍照片也沒特定題材,
有時真的拍得很隨心。

妳提起那個荷花展我也記得,
是的,有殘花相,又有模仿莫奈的相。