Thursday, September 20, 2007

211 指紋鑒別


可按下圖片放大!




買了一幅紙版畫。(應該是叫紙版畫吧!)


在書店內不到十幅的作品內翻來覆去,翻了好一陣子,終於選了一幅題材在一般人看來說是比較正常的但在我看過作者的其他畫作後發現這一幅作品的確是比她平常的作品較不平常(我的主觀感受),說來有點弔詭,大家聽不明白就算吧,反正這些都是次要的。


買它的原因之一就是畫中的小女孩近肩膀處泛出了衣服線條外的一點點顏料,估計是在製作時一處無法挽回的瑕疵,我就是喜歡這種瑕疵,要這樣才有真實感,因為這最少應該不是一幅大量制作的印刷品。


原因之二是經過我細心研究這幅作品的筆觸之後,發現這個畫內的小女孩近胸部處印有幾個大指紋(上小圖位置)有點好奇,為甚麼這幅畫需要動用手指頭作畫筆呢?到底畫的時候出過甚麼狀況呢?這個是真正作者的指紋嗎?那應該是那一根指頭呢?……


哈哈哈,我又在發瘋了。希望
Firenze Lai 小姐 有怪莫怪!我會一直支持妳的。




圖片:攝於香港。Firenze @ untitled workshop. ( 30 x 45cm on paperboard. )

8 comments:

Samsara said...

無常哥哥:

Firence Lai真係只有十二歲?小六咋喎,點解畫風咁成熟嫁呢?

你在邊間Kubick揾到嫁?

係用乜野畫嫁?我覺得畫公仔時用到手指係好開心既一件事,望住自己搞到五顏六色好污濁既手,會有一種好奇怪既滿足感,好似自己真係用雙手achieve左一d野咁。。。就算畫到鬼五馬六咁。

野孩子 said...

TO: Sara妹妹~XDD

你睇真D ,係二十二歲呀!

我係「油尖旺偽知識份子」,所以係油麻地百老滙電影中心旁邊果間Kubrick~~

畫畫真係考起我,水彩掛?!

「好似自己真係用雙手achieve左一d野咁」 呢D o米就係我話果種真實感o羅!嘻嘻!

Anonymous said...

Oh sorry,講樣野比你驚下,我其實仲突登睇多次佢既年齡,答案都係十二歲。。。

我要休息吓啦好明顯。

野孩子 said...

TO: Sara

XDDD,你o米玩我o剌~~

Samsara said...

無常哥哥:

我去左Kurbrick。

原來咁大嫁,我知你有寫尺寸,不過對我來講唔係太有意義。

依張真係同黎小姐其他畫唔同喎...比我都會揀依張。

野孩子 said...

TO: Sara

個尺吋........XDDD

我就係覺得一般未見過佢D 畫o既人多數揀呢張,
但其實呢張先唔正常,我唸你而家應該明我講o羊。

隔離個架有佢D postcard, 妳無見到o羊?

Samsara said...

我係去APM果間,唔覺有postcard喎。

野孩子 said...

TO: Sara

OH! 對不起,
以為妳到了油麻地那間Kubrick。
下次吧下次吧~~!^^