Tuesday, November 25, 2008

346 一條牛仔褲

可按下圖片放大!




一條牛仔褲,
任你投入幾多心血去修改,
最終都唔會成為一條西褲。


綜合嚟講,
我覺得教細路應該好似放風箏咁,
只要扯住個線尾收吓放吓,
之後就由得D細路自己去飛。


人,一生出嚟就已經有個「本性」,
而「本性」呢樣野從何而來呢?
唔好忘記呢個世界有樣野叫做「遺傳」,
D 細路流住你一半嘅血,
你無得姓「賴」話唔關你事。


至於成長咗之後會點,
D 細路飛唔飛得高,飛唔飛得遠,
就要靠D「風」,亦即係「時勢」。
我只相信時勢造英雄,
而唔相信英雄造時勢。


令人失望嘅係,
好多父母唔到出事果時,
都唔能夠醒悟,
以為將條牛仔褲死改爛改變成西褲,
就已經盡咗做父母嘅責任。


老一輩嘅父母更加完全唔可能明白,
今時今日原來可以有牛仔褲係賣到幾千蚊一條而有價有市,
因為佢地可能根本無注意到,
個地球同埋喺遠方嘅冰川,都係一路轉緊同埋溶緊。


係,
我地嘅社會,
同我地嘅教育制度,
著實係存在好多缺憾,
之但係,
我覺得更大嘅缺憾,
其實一直藏喺D細路父母嘅腦袋裡面。


呢個世界,「勉強永遠無幸福」。




Don't push me so hard
Don't push me so far
Don't cage me in
Don't tie me down

Don't Push Me - By Sweetbox




圖片:攝於香港。鰂魚涌公園

No comments: